her şey tamam da zaman çizelgesine iznim yok, görünce puanınıza eklerim :)
Actim hocam hersey hazir :)))
her şey tamam da zaman çizelgesine iznim yok, görünce puanınıza eklerim :)
YanıtlaSilActim hocam hersey hazir :)))
YanıtlaSil